Flowpoint: Analiza witryny AI dla zespołów marketingowych
Flowpoint to narzędzie do analizy internetowej sterowane sztuczną inteligencją, zaprojektowane w celu zwiększenia sukcesu online poprzez identyfikację problemów wpływających na wskaźniki konwersji. Korzystając z zaawansowanych algorytmów uczenia maszynowego i cyberbezpieczeństwa, oferuje wskazówki do poprawy wydajności strony internetowej, SEO, UX/UI oraz zaangażowania w treści. Narzędzie automatycznie rejestruje interakcje użytkowników, takie jak kliknięcia, przewijanie i czas spędzony na różnych sekcjach. Zapewnia standardowe i zaawansowane rejestrowanie zdarzeń, zgodność z RODO i CCPA oraz śledzenie lejka międzydomenowego dla holistycznego spojrzenia na podróż klienta.
Flowpoint umożliwia użytkownikom korzystanie z zaleceń generowanych przez sztuczną inteligencję w celu zwiększenia sprzedaży, umożliwiając podejmowanie decyzji opartych na danych dla wzrostu biznesu. Oferując audyty techniczne, analizę zachowań użytkowników oraz zasoby takie jak studia przypadków i audyty ekspertów, pomaga efektywnie optymalizować wydajność strony internetowej. Jednakże brakuje mu funkcji takich jak wsparcie wielojęzyczne, czat na żywo i aplikacja mobilna, a także ma ograniczenia w śledzeniu niestandardowych zdarzeń i opcjach integracji.
Opinie użytkowników o Flowpoint
Czy próbowałeś Flowpoint? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!